Digital Natives Digital Natives Digital Natives
Design Research
Onze diensten

Design Research

Om succesvolle digitale diensten te ontwerpen, moeten we diepere inzichten vergaren in het gedrag van gebruikers van de dienst. Door middel van Design Research-technieken zoals deep interviews, stakeholder mapping, customer journeys en service blueprints kunnen we de digitale dienstverlening holistisch benaderen en nieuwe innovaties signaleren.

Deep interviews

Op basis van inzichten in het gedrag van gebruikers en hun gebruik van de dienst, vinden we nieuwe kansen om te innoveren.

Customer Journeys

Samen met gebruikers en stakeholders van de klant gaan we customer journeys bouwen: wat maakt een klant voor, tijdens en na de digitale dienst allemaal mee?

(Digital) Service Blueprints

Op basis van de customer journey ontwikkelen we een service blueprint waarin we zien welke handelingen door alle betrokken partijen worden uitgevoerd .

Merk en propositie ontwikkeling

Nieuwe digitale diensten creëren meer waarde en hebben invloed op de propositie van het bedrijf. Vanuit het jobs-to-be-done framework creëren we nieuwe waardeproposities.


Design Research team

  • Renske Lansink

    UX Designer

  • Elmar Kruitwagen

    Lead Design

  • Erik de Vreede

    Founder & Strategist

Wij ontwikkelen digitale platforms en diensten voor voorwaarts denkende bedrijven.

Meer laden

Elke dag verzamelen wij hier de beste artikelen voor iedereen met een digitaal hart.

Meer laden