Onze diensten

Evolve

Vanaf het moment van livegang begin je met data verzamelen en dan wordt het écht interessant. Op dat moment begint het pas. Dan kunnen we zien hoe echte gebruikers de website ervaren. Wordt die ene belangrijke pagina wel bezocht? Tegen welke drempels lopen gebruikers aan? Hoe converteert jouw belangrijkste call to action? Deze vragen beantwoorden we in ons Evolve traject.

 

Wat betekent succes voor jou?

Het doel van Evolve is om het platform bij te sturen en uit te bouwen op basis van gebruikersdata. Hierbij staat het bereiken van de doelen van het platform centraal.

Als start van het Evolve traject is het belangrijk om te weten wat succes voor jou betekent. Wanneer presteert je website optimaal? Om hierachter te komen voeren we tijdens het createtraject al samen een KPI-sessie uit (KPI staat voor Key Performance Indicator). De uitkomst hiervan is een lijst van doelen die belangrijk zijn voor jouw website.

Nadat we weten waar we op sturen, komen we op regelmatige basis samen om de prestaties te evalueren en te bepalen waar we gaan bijsturen. De frequentie van samenkomen valt samen met de SLA waar je voor gekozen hebt. We zien elkaar wekelijks, maandelijks of één keer per kwartaal.

Methode

Lean Startup

Tijd

Per week, maand of kwartaal

Disciplines

Growth Hacking, Conversieoptimalisatie, Analytics, SEO optimalisatie, A/B testing

Cyclus van analyseren, ideeën bedenken en testen

Als we een pijnpunt identificeren, proberen we te achterhalen wat de reden hiervan is én nog belangrijker hoe we dit gedrag kunnen sturen. Dit doen we op basis van kwalitatieve data zoals interviews of gebruikersopnames en kwantitatieve data uit bijvoorbeeld Google Analytics. Aan de hand van deze data bedenken we verbeteringen die we op eerst op kleine schaal proberen te valideren. Geslaagde wijzigingen implementeren we.


Meer over Evolve

Evolve team

  • Marije Kools

    Product Strategy

  • Frederike Hurenkamp

    Operational Manager

  • Ezra Pool

    Back-end Developer

Wij ontwikkelen digitale platforms en diensten voor voorwaarts denkende bedrijven.

Hey Product Owner! Zo ga je om met je stakeholders

Hoe ge je als product owner om met je stakeholders? Dat bespraken we met Digital Natives-klanten Boudewijn, Guus, Michel, Christianne, Rosanne en Tjebbe.

Door Sophie Duindam op 20/01/2020

09:27 - 20 januari 2020
opinie

Nieuwe Native! Viola!

Eind november heeft Digital Natives Viola mogen verwelkomen bij het team. Benieuwd waarom zij bij ons aan de slag te gegaan?

Door Nicole Stroosnijder op 03/01/2020

09:20 - 3 januari 2020

2019, het jaar waarin we alles beter deden

Digital Natives neemt je mee door de hoogtepunten van 2019.

Door Sophie Duindam op 30/12/2019

10:55 - 30 december 2019

Digital Natives krijgt voor derde keer FD Gazellen

Digital Natives neemt voor de derde keer de FD Gazellen award in ontvangst. Een mooie kers op de taart, aldus Sander van der Vliet.

Door Nicole Stroosnijder op 18/12/2019

13:58 - 18 december 2019

RegioBank wint award de Populairste Website van 2019

Dit is het tweede jaar op rij dat Regiobank een belangrijke prijs wint. Vorig jaar mochten we Regiobank.nl de Beste Website noemen, dit jaar is de site het populairst.

Door Nicole Stroosnijder op 16/12/2019

15:11 - 16 december 2019

Digital Natives verwelkomt twee nieuwe talenten

Koos en Chana zijn recent gestart bij Digital Natives. Beide zijn aan de slag bij het front-end development team.

Door Nicole Stroosnijder op 04/12/2019

16:26 - 4 december 2019

Waarom de waarheid geen binair begrip is

Digital Marketeer Marije luisterde naar de Present Beyond Measure podcast, over datapresentatie, de waarheid, en hoe die moeilijk te definiëren is. Lees hier haar bevindingen.

Door Marije Kools op 15/11/2019

09:40 - 15 november 2019
digital natives aan het woord opinie
Meer laden

Elke dag verzamelen wij hier de beste artikelen voor iedereen met een digitaal hart.

Meer laden