Digital Natives Digital Natives Digital Natives
De patiënt journey in kaart brengen
Sint Maartenskliniek

De patiënt journey in kaart brengen

De Sint Maartenskliniek gaat door een (digitale) transformatie met als doel de patiënt centraal te stellen door haar zorg en dienstverlening volledig af te stemmen op de klantreis en -ervaring. Om dit te realiseren wilde de kliniek onderzoeken waar kansen, uitdagingen en vragen zaten binnen de customer journey’s die verschillende doelgroepen ervaren.

Innovatie in de zorg

Kansen inventariseren voor digitale toepassingen

Samen deden we dit door het opstellen van persona’s, het in kaart brengen van de klantreis en het valideren van de bevindingen. De informatie uit deze onderzoeksfase dient als basis voor vervolgrichtingen van (door)ontwikkeling van deze journey’s, maar ook voor digitale kanalen, processen in de organisatie en andere projecten.

Wij ontwikkelen digitale platforms en diensten voor voorwaarts denkende bedrijven.

Meer laden

Elke dag verzamelen wij hier de beste artikelen voor iedereen met een digitaal hart.

Meer laden